ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ-Κανονικά πρώτοι το πλήρωμα των Σίμου Γαλαταριώτη και Αντώνη Ιωάννου μετά από απόφαση των αγωνοδικών.
Οι Αγωνοδίκες, έχοντας παραλάβει από τον Αλυτάρχη του αγώνα αναφορά, προερχόμενη απο το πλήρωμα αρ. 1, κάλεσαν και άκουσαν τον οδηγό Σίμο Γαλαταριώτη και συνοδηγό Αντώνη Ιωάννου, και έχουν εξετάσει το ακόλουθο θέμα:
Οδηγός/Συνοδηγός και αρ. Αυτοκινήτου: Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου – αρ. 1 Διαγωνιζόμενος: PETROLINA RACING
Ώρα (Γεγονός): Χτύπημα σε πέτρα περίπου στις 15:20
Τοποθεσία: Ειδική Διαδρομή 4
Γεγονός: Στην ειδική διαδρομή 4, στο 13ο χλμ περίπου εντόπισαν μεγάλη πέτρα (βράχο) στην αγωνιστική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσει με το αυτοκίνητο, να χάσει τον έλεγχο και να ακινητοποιηθεί στην άκρη του δρόμου (στο χείλος του γκρεμού).
Παράβαση: Καμία
Απόφαση: Δεν θα συνεχίσει υπο καθέστως Rally 2 και θα του δοθεί ο χρόνος 13:22.6 για την ειδική διαδρομή 4. Επίσης αφαιρούνται 5 δευτερόλεπτα από το χρόνο της ΕΔ4 σε όλα τα πληρώματα που ακολουθούσαν το πλήρωμα με αρ.1
Αν το πλήρωμα του διαγωνιζόμενου αρ. 1 θελήσει να συνέχισει τον αγώνα οφείλει να παρουσιαστεί στο χώρο Parc Ferme για τεχνικό έλεγχο 1 ώρα πρίν την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους.
Λόγοι απόφασης: Κατά τη διάρκεια της ακρόασης του πληρώματος αυτό ανάφερε ότι έχει εύλογους λόγους να πιστεύει ότι η πέτρα τοποθετήθηκε κακόβουλα για να βλάψουν το συγκεκριμένο πλήρωμα. Έχουν ακουστεί μαρτυρίες απο τα πληρώματα που προήγουνταν του συγκεκριμένου πληρώματος και επιβεβαίωθηκε ότι δεν υπήρχε η συγκεκριμένη πέτρα στην αγωνιστική γραμμή. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τον έλεγχο που έγινε από τα on-boards cameras των προπορευόμενων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Στη ειδική διαδρομή 1 έιχαν επίσης τοποθετηθεί πέτρες κάθετα στην διαδρομή, οι οποίες προκάλεσαν πρόβλημα στη διέλευση όλων των διαγωνιζομένων. Αυτές υπάρχουν και πάλι εύλογες υποψίες ότι είχαν στόχο τον ίδιο διαγωνιζόμενο ο οπόιος έτρεχε με το νούμερο 1, όμως η σειρά εκκίνησης του ήταν 6ος.
Η απόφαση βασίστηκε στα πίο κάτω γεγονότα:
1) Η τοποθέτηση των πέτρων στην 1η ειδική διαδρομή έγινε κακόβουλα
2) Η αποχώρηση του διαγωνιζόμενου αρ. 1 έγινε μέτα απο πρόσκρουση σε πέτρα
3) Η πέτρα στην οποία έγινε η πρόσκρουση δεν υπήρχε στην αγωνιστική γραμμή, αντιθέτως
συγκρίνωντας φωτογραφίες πριν το ατύχημα ήταν στην άκρη του δρόμου.
Ο χρόνος που δόθηκε στον πλήρωμα αρ. 1 είναι ο χειρότερος λογικός χρόνος της κατηγορίας του.
Ο χρόνος των 5 δευτερολέπτων απο τα υπόλοιπα πληρώματα μετά τον αρ. 1 αφαιρείται αφού αυτά επηρεάστηκαν απο το συμβάν.
Ο Διαγωνιζόμενος έχει το δικαίωμα εφέσεως ορισμένων αποφάσεων των Αγωνοδικών του αγώνα σύμφωνα με το Άρθρο 15 του Αθλητικού Κώδικα της FIA και του άρθρου 9.1.1 των Δικαστικών και Πειθαρχικών Κανονισμών της FIA, εντός των εφαρμοστέων προθεσμιών.